- Inici>
- Actualitat>
- Xerrada "Parlar de la regla, mola"
Xerrada "Parlar de la regla, mola"
Tornem a tenir amb nosaltres, el dimarts 9 de juny a les 17h, a l'Anna Salvia per ajudar-nos a parlar amb la nostra mainada sobre sexualitat.
Benvolgudes famílies,
Aquest curs des de l'AFA i amb l'ajuda de l'Anna Salvia, us convidem a inscriure-us a la xerrada: "Parlar de la regla, mola".
Volem oferir un espai de seguretat i confiança on parlar de sexualitat amb les nostres filles. Com a famílies tenim un repte important, hem de recuperar el paper d'educadors sexuals per vetllar pel benestar de les nostres criatures.
Serà el dimarts 9 de Juny de 17h a 19h a la Sala 1 d'octubre (sala vermella) de l'escola.
Està oberta a totes les nenes de P4, P5 i P6 acompanyades d'una persona adulta de gènere femení (per comoditat per a elles).
Animeu-vos i ompliu el següent formulari per reservar la vostra plaça (que són limitades), aprofiteu l'oportunitat!!!